Tak první letošní zavod za námi

30.03.2014 00:00

Tak jsem prohnal Jawku na prvním závodě v letošní sezoně. Nebo teda Jawka mě. V Jiníně se konal první závod  VVL-Grosskopf Steelpro Cup2014. Musím teda podotknout,že za třicet let,co jezdím po závodech to byl jeden z nejhezčích,který jsem zažil. Počet jezdců.počasí.krásně připravená trat. no prostě super. Snad jen závody MS můžu hodnotit líp. Takže velkej dik Václavovi,jeho kolektivu a sponzorům.

Musím říct,že se u mě projevila zase zimní příprava. takže bůček,pivko a podobně moc nedodalo. No a co,jezdí se přece pro radost. Takže jsem si dělal radost,jak to pěkně jede od startu a do kopce.

Obě jízdy jsem sice dokroužil asi poslední,ale zase s předsevzetím,že příšte už to bude lepší. Některý soupeři určitě nebudou spát,až si vzpomenou,na to,jak bych jim krásně nandal,kdybych mohl udržet.  TAKZE  REJZO,VLCKU a spol. TESTE SE!!!!!